Tuesday 3 January 2012

13 / Profiterol

Bugün biraz buruk geçiyor... İsimsiz, sözsüz, içim buruk... Sanırım sabah çok mutlu uyandim, güldüm, şımardım, şimdi de dengeleniyorum... Kimseden sevgi -ilgi dilenmemeyi ögrendim. Bazen sen mutlusundur ve birilerini mutlu etmek istersin. Akmak - paylaşmak- mutululğu çoğaltmak olabilir ismi bunun... olabilir. Bir nedeni yoktur... Bugün iş yerinde sevdiğim bir avukat var. Bir kaç ay oldu işe başlayalı, ama bana her zaman samimi ve saygılı... Yer yer bana mı asılıyor, özel davranıyor dedigim oldu ama beni sevdigine yordum. Bu zamana kadar hic bir hareketini gormedim sandigimin tersi... Bu sabah keyifle ofise girdim. Hepimiz birbirimizle günaydınlaşırken, beni çok güldüren bir dialog anlattı. Gün sayesinde hep kıkırdamayla ve yüzümde bir tebessümle devam etti. Tüm günün koşturmacası hafifledi. Akşama doğru, açık ofis olunca herşey duyuluyor, canı profiterol istemiş, olsa da yesek diyerek mırıldanıyordu etrafındaki insanlara.... Bende duydum ama onemsemedim. Aksama dogru bir firma ziyareti için taksiye bindim. Fakat firmaya geldigimizde taksicinin bozugu cikmayinca, beni karsi kaldirimdaki pastaneye yolladi. Onlarda da para cikmayacagini anlayinca, bizim çalışanlarimiza 10 tane profitrol almış oldum. Gorusmeye girerken profitrolleri, firmanin guvenligine biraktim. Donduğumde herkesin şeker koması tavan yapmişti. Tabi elimdekileri gorunce herkes mutlu oldu. Bende onlar mutlu oldu diye sevindim. Alt tarafi bir tatliydi sonucta... Baska bir arkadasim, bu avukat cocuk istedi diye tatli aldigimi , garip bir dille soyleyince sadece gozumden ateş sacarak bakabildim. Ne ona laf anlatabilecek durum ve ortam vardı, ne de kirginligimi hissettirecek baska birsey.... Lanet ettim..

Nasil bir gerginlikse, eve gelince bir dolu agladim. Sadece güzel seyler yasamak, hissetmek, paylasmak istemenin nesi suç anlamiyorum. Kimsenin kocasina sarkmamiş, kimsenin malına konmamişken bu tutum beni sinir etti... Boyle bir gün işte, kendimi sensiz cok yalniz ve anlasilmaz hissediyorum tatlım... İçim buruk ama birazdan geçer sanirim...

Gelsene, sana da profiterol aliyim ve artık hiç ağlamayayim....

No comments:

Post a Comment