Wednesday 4 January 2012

14 / öpücük

 
Canim, sana geceleri uykudan once yaziyorum hep... Her gün aklımda olsanda... Eve gelip Bozie'yi gezdirmek, yiyecek birseyler hazirlamak, maillere cevap vermekle geciyor gecelerim.. Calakalem yaziyormuşcasina, hizlica yaziyorum bir dolu imla hatasi, boşluksuz noktalamalar için özür... Yazmasam konuşabilsem daha az yorulacagim, fakat hem yazmak- hem de bu kadar uykuluyken yazmak zor olsa da devam edecegim. İmla hataları sadece yazi bitince rüyaya cabucak dalabileyim diye kalıyor,.. kusura bakma...

Cok kurudum. Su ofiste profiterol olayini onemsemedigim bir sabahti. Fakat o bakislar ve imalar beni daha da sinir etti. Neden insanlar, karsiliksiz iyilik nedir bilmez? Hep bir yere dayandirmaya calisir.. Niye damgalar? İşin içinde sadece " sevgiyle yapilan iyi bir hareket" oldugunu anlamak istemez... Boyle bir şartlanmam yok ama yaptigim iyilikler hep bana iyilik getirdi. İyi ve sevgi dolu olabildigim her kişi de ayni şekilde döndü. Kendi yargılarıyla insanlari yargilayan insanlar go Hell! umrumda degilsiniz... Sonra bunu anlattigim yakin arkadasim ise, "uzun bir ilişkiden çıktın, belki içsel olarak gercekten bu  flörtöz durum olabilir mi" demez mi? Yahu bu böyle mi söylenir. Öyle birsey hissettigim gercekten yok. Ama ben yillarin ilişkisini bitirmiş, düzgün bir ilişkiye hasret olsam da, ve sen bunu dibine kadar görmüş, yer yer benimle ağlamiş, beni ayaga kaldirmis biri olarak o soyledigin sözü şöyle desen " iyi ki de almissin canim o tatlilari, kime ne, ister birsey hissederek Al- ister sadece tatlı almış ol, ne farkeder" desene... Çok sözcüklere takiliyorum biliyorum. Ama umarsizca soyledigimiz sözler bazen karsimizdakinin ne yasadigini bilmedigimiz icin oylesine can acitabiliyor ki... Bilinçaltimi ne ara okudun..

Kızgınım.. Uzun ilişki pratigim var benim... Dışardaki canavarlarla savaşma pratiğim yok tatlim... Öylesine zor ki bunlari anlamak, gögsünde lafi yumusatip, birakmak -salmak....


Bugun seninle ilgili şunu düşündüm... Mesala ögle tatilinde gittigimiz lokantada, ofise dönerken veya, ...veya gece sinema çıkışı orta yerde, merdivenlerde, kapı önünde.... şöyle kocaman sarılıp, kimseye aldırış etmeden, umursamadan öpsen beni dakikalarca... O bunu demiş, bu bakmış, bu görmüş umrumuzda olmasa.... bıraksam kendimi senin kollarına.... Yanında güvende, mutlu ve aşk dolu olmaya ihtiyacım var. İnan İnsanlar çok sanal, Sen daha gerçeksin bu durumda....

... özledim.. 
Seni sevdigimi söylemiş miydim hiç?

No comments:

Post a Comment