Monday 2 January 2012

12/ Sabah yürüyüşü


Sevgili, güzel yüzlü aydınlık sesli sevgili.. Bugun ikinci günü yeni yılın... Söz bundan sonra saymayacagim...:) İster istemez 2012'nin umut rüzgari beni de vurdu. Tüm gece evde oturup, Bozie ile miskinlik yapacakken, dışarıya çağrıldım, aklım çelindi. Çıktım bende... Sabaha karşı eve geldim. Gece, arkadaşlar, halı üstünde oturup  oynadigimiz oyunlar, mutlu yüzler güzeldi ama en güzeli sabaha karşı taksiden erken inip eve yaptigim yürüyüştü. İşte o an sanki seninleydim. Huzur dolu, sakin, karanlıktan çıkmış aydınlanmış gibiydim. Bozie beni bekliyordu. Sabahın güzelliğini ve seni daha çok hissetmek için, beraber yürüyüş yaptik, sen de bizimleydin. Sana, ikimizin yürüyüş hattını gösterirken, sokaktaki esnaf, komşular hakkında da bilgi verdim. Bu fırından ekmek alıyoruz, bu marketin sahibini güleryuzlu bulduğumuz için alışverişin bir kısmını burdan yapmaya özen gösteriyoruz dedim. Sakinlikle, gülümseyerek dinledin sanki... Eve döndüğümüzde, tüm geceden hiç uyumamıştım. Pijamalarımı giyip, güzel bir kahve yaptım kendime... Gün yeni yeni ağarmıştı. Sanki ayaklarımı senin kucağına uzattım ve sabahı beraber dinledik, kahve kokusu eşliğinde... Bir sigara yaktım ve dinledim, kendimi, varlığını ve sabahın bizi karşılayışını... Bir sigara yaktım. Keyiften biraz, biraz da veda etmekti boylesi bir güzel günde ona..Sigarayi sondurup, yataga yattım.

Buralardayim ben... Sen gelene kadar... Sonra burda değil, yanında olacağım çünkü..:)

No comments:

Post a Comment