Thursday 29 December 2011

10 / günlerden bugün- 2011 son perşembe...

Bugun geç yaziyorum... Malum, yılbaşı kutlamaları, yemekler, kokteyler... extra mesai gibi, zor gelen egleniyormusuz pozlari... Neyse,... eve attim kendimi. Bozie huysuzlanmış ben evde yokken... Bir köpegimiz var tatlim.. Sarışın bir golden... Erkek. Müşterilerimizden biri, yurtdişina yerleşmesi gerektiği için ona bir sahip arıyordu. Ben oldum yeni annesi... 3 yaşında, sıcakkanlı, akıllı ve yakışıklı... Ne dersem anlıyor. Evde hep arkadaş bana.. o olmasa, gerçekten ıssızlaşırdım. Bazen çocuk gibi, bazen sevgili gibi, bazen de oturup beni dinlediği oluyor. Seni de sevecektir. Ama ben bu durumu kıskanabilirim, şimdiden söylemeliyim:)

Yeni yıl geliyor Sevgili... Her yeni yil, geri sayim bittikten sonra ilk iş annemleri, abimi arar, sevdigim ama yanimda olmayan arkadaşlarıma mesaj geçerim. Bu içimden sevgi taşmasıyla yaptığım birşey...Bir gelenek değil... Varlıklarına şükrederek, yaşadığım yılın onlarla beraber güzelliğini ve yeni yılda da varlıklarıyla hayatımı süslemelerini dileyerek.... Bu yıl sana da mesaj geçebilsem keşke... İçimde bu kadar gerçekken sen... veya beraber, kol kola, sarmaş dolaş olabilsek keşke... Ama seneye böyle olacak değil mi:) Tamam:) yeni yılda geleceğini ve 2013'ü beraber kutlayacağımızı bilerek gireceğim. Mutlulukla ve özlemle...ve aşkla bekleyeceğim...

Bozie'nin selami var..
.

aşk, başarı ve huzur çıktı.... Daha ne isterim:)

No comments:

Post a Comment