Thursday 22 December 2011

02/ Boş gün....

Bugün günün bomboşluğundayım. Aslında hayalini kurduğum düzenin yakınına bile yaklaşamamış olmak bu günlerde yorucu oluyor. Ama bi yandan diyorum ki, düzen nedir ki iki haftada kurulur.Ama beklediğim, adımımı atııracak gelişmeleri beklemek zorundayım.Bende bekliyorum..


Beklemek zor. Sabretmek değil. ama beklemek zor gerçekten. En uzakta duran şen, yüzünü -cismini- kökünü bilmeden seni beklemiyorum biliyor musun. Çünkü geleceğini gün gibi biliyorum içimde. Beklediğim bambaşka şeyler.


Şimdi hayatımda olsaydın, akşam güzel bir yemek yer, sonra televizyonun karşısında pineklerdik belki. Gözümün içine bakar, komik hikayeler anlatırdın. Belki gece yürüyüşü bile yapardık kolkola.


hepsi olacak değil mi Sevgili... Hepsi ve daha fazlası... biliyorum...



Buralardayım,.., 

Buralardayim,...

No comments:

Post a Comment