Friday 23 December 2011

04 / Bugun Sen?

Bugun biraz umut dolu, yer yer çoşkuluyum. Bazı günler böyle oluyor. O zaman sana yakın duruyor içim çünkü. Ne güzel şey seni beklemek. beklerken gelecegini bilmek. Hiç bir özlem, böyle güzel değil. Sanirim tanıştıktan sonra yanimdan ayrilişlarinda özleyeceğim seni. Şimdi ki sadece heyecanlı bir bekleyiş...

Sen napıyorsun Canım. Nerelerdesin? Günlerin nasıl geçiyor? Yüreğindeki o boşluktan haberdar olduğunu biliyorum. Tanımlamasanda biliyorum öyle hissettiğini. Sonra beraberken o tanım yerine bulacak ve sen, aylardir belki de yillardir aslında o boşlukla yaşadiğini hissedip, anlamlandiracaksin herşeyi. Bunlari nereden mi biliyorum? Biliyorum, varligin o kadar güclü ki, bunlari da hissedebiliyorum.

Nasıl mı tanışacağız. Benim iç sesim alalade bir arkadas ortaminda karsilasacagimizi söylüyor. Farkina bile varmayacagiz önce, Sonra birşey olacak ve göz göze gelecegiz. O an işte çok değerli bir gülümseme yayılacak birbirimizin yüzünden kalplerimize. Nerden mi biliyorum. Bu gülümseme seni hatirladigim her an yüzümde cünkü.

simdi hayatin pratigindeyiz. Simdi toparliyoruz. Simdi birakiyoruz. Simdi ilerliyoruz birbirimize. Karsilastigimizda konusuruz. Belki hic konusmayiz, biliriz icimizde herseyin olmasi gerektigi gibi oldugunu ve bizimde artik hep yan yana olacagimizi.

özlüyorum. çook. ama mutluyum...

..
bugun bir kazak aldim kendime. Upuzun palto gibi. Ama alirken sen gectin içimden. Sabah uyandiginda üşürsen giyersin belki üstüne.Öyle gördüm gözümle kazagı. Sen gelene kadar ben giyecegim biraz :)

öpüyorum sevgili......  neredeysen gülümse, ben hissederim :)


Günün muzigi  "Florence and The Machine "... dinleriz degil mi geldiginde beraber...

No comments:

Post a Comment