Saturday 24 December 2011

05 / UMUT


Canım... Bugun tatil günüydü diye bir sürü iş hallettim, gezdim dolaştım. Çevremde gördüğüm insanlar beni hiç bir şekilde çekmiyor. Hepsine bir kulp bulabildiğim gibi, ruhlarinda da pırıltıyı göremiyorum.Belki o tanrısal bağı yakalayabilsem, eline, gözüne bakmam bu kadar... Ama erkeklerin, kendi erkek egolarından öteye gidemediklerini görüyorum. Güçten, paradan veya kadın oluşunun kırılganlığından başka birşeye çalışmıyor ilişki anlayışları. Ben sohbet, ışık, güzel söz, huzurlu yüzünü, güzel kalbini ve gülümsediğinde dünyamı aydınlatışını bekliyorum. Hiç biri sen değil, ama bende sen gelene kadar ben değilim....

Bugün umutsuz ama umutluydum sadece...

Tekrar aşkı yakalayan insanların varlığı benim sana olan inancımı güçlendiriyor.
Varsın değil mi? Rüyamda göz kırp...

No comments:

Post a Comment