Thursday 22 December 2011

03 / uykuya yatmadan sana....

Aslında bunalım seyler yazmak istemiyorum. Moodum iyiyken, komik seyler de anlatacagim elbette... Gece oldu. Benim icin en zor şey uyumak son bir aydır. Uyku saati yaklastikça geriliyorum! En güzel şey ise seni özlemek. Seni özledigimi bilerek uyuyorum. En gercek duygum bu şu aralar.

Hayat sen gelene kadar düzene girecek. Ben bu düzenin ve beklediğim şeylerin iç sıkıntısını yaşıyorum ya bol bol, ama bir iç ses var. Sen gelene kadar toparlanmam icin sinyal verip duruyor.Hayatini topla diyor, kendini topla diyor, tamam diyorum. Tüm motivasyonumda senin üzerinden gördüğün gibi...

elimi kolumu, bedenimi, sacimi, gözümü unuttum biliyor musun. Sen geldiginde hatirlatir misin bana... Saclarima dokundugunda, elimi tuttugunda hatirliyim, bir elim var, saclarim, yuzum... Sonra konusalim mi cokca beraber. Konu sana-bana gelmesin, sende ve bende kalsin gerekirse ama güzellikleri ortaya cikartsin buyutsun, beslesin, zenginlestirsin.. Konusurken öyle mutlu olalım, oyle cok sevelim ki birbirimizi, o an dünyayi turlayip gelebilecek kadar güçlü ve mutlu hissedelim kendimizi....

Bunu düslüyorum. Bu düş beni hafifletiyor..
şimdi rüyaya yatacagim, oraya da uğra...


seviyorum....

No comments:

Post a Comment