Wednesday 28 December 2011

09 / sabahların anlamı ?

Gece yine uyuyamadim. Sabah çok erken bir toplantıya yetişmek için uyur-uyanık kalktım. Sen olsaydin hayatimda keşke, o zaman bu sabahlarin gerçekten bir anlamı olurdu. Genel olarak bakımlı ve iyi duruyorum, asla pacozluk sınırına gelmiyor halim.. Fakat bugun gercekten pijamalarla işe gidecektim. Oysa, öğlen yemek molasında beraber olacağımızı bilsem, bir saat erken kalkar hazırlanırdım. Aşk başka birşey... Bence aşk gerçekten hayatında bir amacı -bir yansımanı bulduğunu hissettiğin birşey... Herşey yalan, o gerçek o an. Herşey iptal edilebilir, ama seninle buluşma iple çekilir. Bir dokunuş uçurur, bir öpüş havalandırır, bir güzel söz kulaklarda günlerce çınlar,... Aşk güzel şey gerçekten...Var olduğunu yüreğimde hissediyorum.


Hadi uyuyalım biraz... Sen bana neler yaptigini rüyamizda anlat....

No comments:

Post a Comment